Tuesday, October 16, 2007

Werk!

Na vijf jaar jeugddienst heb ik in de lente van dit jaar besloten een andere richting uit te gaan... Ik had véél dromen, het is een beetje anders uitgedraaid. Maar desalniettemin, toch zeer tevreden van de stap die ik heb gezet en van de weg die ik ben ingeslagen. Het grote geld zal ik er niet mee verdienen, een grootse carrière ligt ook niet in het verschiet. Maar na bijna 2 maanden 'doppen' ben ik sinds 1 oktober weer aan de slag, bij een onderzoeksinstituut van de universiteit. Als communicatie- en marketingmedewerker. Terug naar de roots, toch een beetje, gezien mijn opleiding.

En ik mocht in week 2 al meteen een presentatie geven te lande, en er volgen nog zulke. Tot aan de andere kant van het land toe. Dat belooft.
Bijkomend voordeel van deze job: op fietsbare afstand van huis. Heerlijk.

Het grote geld en de fantastische carrière bewaren we maar in een droom, voor later als ik groot ben. De energie gaan we binnenkort toch voor iets anders waardevols nodig hebben, dus waarom van iets spijt hebben...

In elk geval: de uitdaging is nieuw en leuk, laat die opdrachten maar komen!

1 comment:

Lowrider said...

Iets anders waardevols ? Zijn er felicitaties aan de orde ?