Thursday, August 09, 2007

Lijstje

Ha, met zoveel tijd voor de boeg, is er tijd om lijstjes bij te houden en die lijstjes ook uit te voeren.(Met dat laatste heb ik nogal eens problemen).

Eens zien wat ik zou kunnen doen en willen doen in die zee van tijd die ik nu voor me heb liggen?

- méér sporten (elke dag min. 30 min. zwétend sporten)
- minder eten
- minder kilo's (een gevolg van het volhouden van de twee eerste dingen op deze lijst!)
- onze werkruimte en de woonkamer verven (een héle klus als je de muur van twee hoog er bij telt)
- kasten opruimen, uitmesten en uitvegen
- orde in de paperasserij scheppen
- mijn favoriete beweegmuziek downloaden
- er achter komen wàt ik nu écht wil en daar dan ook voor gaan
- mijn stoute schoenen aantrekken en solliciteren bij een leuk tijdschrift
- werken aan mijn sollicitatieskills (ik trek nl. een muurtje op voor mezelf, als ik voor een sollicitatiejury sta; héél vervelend als daar mensen bij zitten die me kennen maar me op dat moment dan niet hérkennen omdat ik daar bijna apathisch mijn ding sta af te rammelen, terwijl ik in het 'echt' allerminst apathisch ben... a lot of work to do!)
- zorgen dat het huis elke week een volledige poetsbeurt heeft gehad
- de strijk en was bijhouden
- papieren, tijdschriften, post, kranten, ... niet meer door heel het huis laten slingeren maar deze één vaste plek geven (oei, oei, oei, hopelijk helpt mijn poepie hier ook aan mee!)
- vooral heel goed gezind blijven, ook al heb ik na 3 maanden nog steeds niet gevonden wat ik zocht, staat mijn bankrekening op nul en dreig ik mezelf als een ongeschoolde analfabeet te beschouwen.

Ik vrees dat ik heel wat van dit lijstje niet ga kunnen waarmaken... Omdat ik morgen waarschijnlijk alweer totaal andere dingen bovenaan heb staan.
Moeilijk, zo omgaan met mezelf. Heel moeilijk.

No comments: