Monday, February 04, 2008

Zwangerschap week 24

We zijn meer dan halfweg.
6 maand zwanger, oftewel 24 weken.
Nog 18 weken te gaan.

Tot nu toe mag ik wel zeggen dat ik een geweldig gemakkelijke zwangerschap gehad heb. Niet ziek, geen grote ongemakjes.

Ondertussen voel ik de baby al lustig trappelen, van tijd tot tijd. Zeker na een kopje koffie (eigenlijk niet zo goed) of iets zoets... Hm, ik vermoed dat het een zoetekauw wordt. Kind van de moeder, hé.

Nu worstel ik met een vervelende droge hoest en een lichte verkoudheid. Heel vervelend, want ik mag geen pilletjes of hoestdrankjes nemen. Doeme.
Ik kan daar niet tegen, ik ben zelden ziek en als ik dan ziek ben, dan ben ik met een klein wondermiddeltje meestal snel geholopen. Nu vrees ik het ergste: langer dan een dag ziek, thuis moeten blijven, ... En ik haat het!
Ziek zijn is niets voor mij.

Weg met die verkoudheid. Laat me gerust!
Neen, geen keelpijn voor mij, ga maar iemand anders plagen.
En die hoest, amaai, mijn longen hoeven écht niet naar buiten, laat staan mijn baby. Dus weg met die ambetante kuch. WEG!

*zou het helpen? zou het? fingers crossed!*

No comments: